pinterest

28 Aralık 2009 Pazartesi

KESTANE KEBAP



Bizim aile de kestane çok sevilir. Sanırım kestaneyi sevmeyen de yoktur. Genelde kestaneyi fırında ya da tava da pişirirdim. Fırında pişmesi 1 saate yakın sürerdi, tavada ise 20 dakika falan. Geçen hafta teyzemlere kestane pişirecektim. Tam fırını yakarken teyzem dedi ki "mikro dalga ya atsana". Hiç denememiştim. Ama süper oldu herkese tavsiye ediyorum. Buraya da yazmamaın sebebi duymayanlar da duysun istedim.
Bir seferde yarım kilo kestane pişiyor. Önce kestaneleri çizdim. Sonra yıkayıp süzdüm. Mikrodalgaya sığan bir borcama bir sıra olacak şekilde dizdim. Daha sonra en yüksek ayarda 5 dakika pişirdim. Lokum gibi kestaneler hazır. 1 saat beklemek yok artık. İş dönüşü yemekten sonra kestane pişirmeye yorgunluktan üşenirdim ama artık kestaneler 5 dakika da hazır....
Yılbaşında kestane pişreceklere duyurulur....

3 yorum:

  1. Çok yararlı bir bilgi oldu bu. Ama sorma ihtiyacı duydum, pişirirken kaba su koymuyoruz değil mi?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hayır su koymuyoruz. Susuz pişiyor ve tadı çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  3. Çoook pratik gerçekten de ben de fırında saatlerce pişiririm. Mikrodalgam yok henüz ama alırsam ilk denenecek şeylerden birisi de kestane :) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers