pinterest

18 Mayıs 2010 Salı

EMZİRME ÖNLÜĞÜ


Daha önceki yazımda bahsettiğim emzirme önlüğüm de bitti. Yavaş yavaş hazırlıklarım bitiyor ama bu arada doktorum artık dışarı çıkmamamı söyledi malumunuz doğuma az kaldı. İlk oğlumu normal doğumla doğurmuştum. İnşallah bunuda normal doğum istiyorum. 3 haftam var. Fakat sanki bu bebek erken gelecek gibi.


Emzirme önlüğüne gelince diğer bloglardakinden biraz daha basitçe diktim. 70x100 cm lik bir kumaşın etrafını diktim ve boyun askısı geçirdim. Bağlamak için henüz aparatım olmadığından şimdilik bağladım. Umarım bebek doğmadan önce aparat alabilirim.




1 yorum:

  1. çok güzel olmuş.güle güle kullanın bol bol sütlü emzirmeleriniz olsun

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers