pinterest

13 Mayıs 2010 Perşembe

EMZİRME YASTIĞI


Bu yastığın çok kullanışlı olduğunu daha önce duymuştum. Bazı siteler de kalıplarını görünce ben de dikmeye karar verdim. Fakat ben kendime yeniden bir kalıp çıkardım. Dikmek isteyenler için bu kalıbı da koyuyorum. Ben önce astar diktim ve içini elyafla doldurdum. Sonra da fermuarlı kılıf diktim.



Renklerinin canlı olmasını istedim. Bebeğimin de ilgisini çekeceğini düşündüm. Aynı kumaştan bir de emzirme önlüğü diktim. Bir daha ki yazımda da onu yayınlayacağım(Not: tabi bu arada doğurmazsam, İki gündür biraz sancım var).

6 yorum:

  1. Harika olmuş yastık, ve hemen söyleyeyim inanılmaz kullanışlı.Ablam bebeği için kullanıyor emzirirken çok rahat ediyor.Herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba.Ödülünüz var blogumda, alırsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar
    bloğunuzu internette emzirme yastığı nasıl yapılır sorusuna cevap ararken keşfettim. benim büyük bir ihtiyacımı karşılamış oldunuz. sizin tarif ettiğiniz şekilde ben de bir emzirme yastığı diktim bebişime. teşekkür etmek istedim. ayrıca bloğumda da diktiğim emzirme yastığını sizden aldığımı belirttim. umarım bir sakıncası yoktur. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yastığı örgü cini arkadaşımıza hediye gönderdim. Güle güle kullansın.

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers