pinterest

11 Mayıs 2010 Salı

BEBEK ŞEKERİ



Bebek hazırlıklarım devam ediyor. Hastane de ziyaretime gelen sevdiklerim için şekerler hazırladım. Malzemeleri eminönünden almıştım. Vaktim olmadığından bir türlü yapamamıştım. Dün itibarı ile şekerlerimiz ve sepetimiz hazır.



Aslında bu sepeti ilk oğluma hazırlamıştım. Fakat bu sefer aynı sepeti yeniden süsledim. Bazı değişiklikler yaptım. Biberonların içine badem şekeri koydum. Üzerine de yazılarını zımbaladım. Normal doğum yapacağım için tarih yazamadım. Tarihi de mevlüt şekerlerine yazarım artık. Bu arada mevlüt şekerleri de çok sevdiğim arkadaşım Didem'den hediye geldi. Ona da burdan çok teşekkür ederim.

1 yorum:

  1. maşallah ne kadar güzel olmuş.ellerinize sağlık.oğlunuza sağlıkla kavuşmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers