pinterest

12 Ekim 2009 Pazartesi

KARNIBAHAR GRATEN





Karnıbaharı çok severim ve özlemişim. Bu yemeği ben beşamel sos pişirmeden yapıyorum. Daha hafif ve pratik oluyor. Denemeyenlere öneririm.





Malzemeler:

1 Orta boy karnıbahar ( yaklaşık 1.5 kilo)

Yarım kilo süt

3 yumurta

3 yemek kaşığı un

Yarım çay bardağı sıvı yağ

1 su bardaı rendelenmiş Kaşar peyniri

Tuz, Karabiber




Yapılışı:


Öncelikle karnıbaharı dallarına ayırıp haşlıyoruz. İyice ezilmemesine dikkat edersek sonuç daha iyi olacaktır. Daha sonra süzdüğümüz karnıbaharları bir borcama sıkışık olarak diziyoruz. Bu safha da genel de herkes beşamel sos yapıp üzerine döker ama ben beşamel sos pişirmiyorum. Ayrı bir tasta süt , un, yumurtalar, tuz, karabiber ve yağ iyice çırpılır. Karnıbaharların üzerine gezdirerek dökülür. Rendelenmiş kaşar peynirleri de üzerine yayılır. Önceden ısıtılmış 200 derece fırında üzeri kızarana kadar pişirilir.

Afiyet olsun.



8 yorum:

  1. Zeynepçim merhaba
    nefis görünüyor ellerine sağlık bende yapıyorum ama dediğin gibi beşamel sosla böyle de deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. selam arkadaşım,
    ziyaretine gelmiştim karnıbaharı bu şekilde hiç denememiştim çok kolay görünüyor evdede var deniyecem ellerine sağlık selamlar banada beklerim

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    süper br yemek oldu.herkese tavsiye ederim.ellerinize sağlık teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. bende denedimm mükemmeell olduu :) karnıbahar yemeyen ev arkadaşımada yedirdimm bayıldıı :):)

    YanıtlaSil
  5. Harika oldu, hem hafif hem de yapımı kolay. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  6. bende sımdı yapıyorum ınsallah fottoğraftakıler gıbı guzel olur tarıf ıcın tesekkurler

    YanıtlaSil
  7. umarım güzel olmuştur...

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers