pinterest

7 Şubat 2011 Pazartesi

MICKEY MOUSE'LU PASTA

Merhaba,

Dün Doruğun doğum günü kutlamasını yaptık. Bu yıl ki parti temamız tabi ki Mickey fare ve kulüp eviydi. Günlerdir pasta araştırıyordum. Sürekli menüye birşeyler ekleyip çıkarıyordum. Hazırlıklara taa perşembe gününden başladım. İlk yaptığım şey şeker hamurundan mickey fare oldu. Yaklaşık 2 saat sonunda mickey fareyi modelledim. Cuma günü pasta kekini yaptım. Kalanları ise cumartesi günü gece 2 ye kadar annemle ancak bitirebildik. Ama çok güzel bir doğum günü kutlaması oldu. Katılan ve emeği geçen herkese teşekkür ederim.


Pastanın içi fıstıklı ve çikolatalı ve kekide hünerli bayanların sade nişastalı pandispanyasından oldu. Kulüp evini yapabilmek içinde küçük bir kek daha pişirip ikinci kat gibi üzerine koydum. Sadece kulüp evinin üzerindeki kulakları dik tutmak biraz zor oldu. Ona destek olarak arkasına uzun bir çöp şiş geçirdim.


Konuklarımıza açık büfe de 11 çeşit yemek sunduk. Sonra da pastamızı ikram ettik. Doruk evimizi kendi elleriyle süsledi. Tatilde olduğu için her hazırlığa yardım etmek istedi. Güzel bir kutlamayı daha geride bıraktık, tüm yorgunluğuma değdi...

4 yorum:

  1. Allah sağlıklı ve uzun ömürler versini ellerine sağlık pasta müthiş görünüyor

    YanıtlaSil
  2. Herşey şahane görünüyor.Elinize sağlık.
    Doğum günü kutlu olsun Doruk'un.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    Boyle marifetli bir anneye sahip oldugu icin oglunuzun cok sansli oldugunu dusunuyorum :)

    Kurabiyeler gordugum kadariyla Mickey Mouse'un kafasi seklinde. Bu kaliplari nereden aldiginizi ogrenebilir miyim?

    Tesekkurler,

    Banu

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers