pinterest

30 Eylül 2009 Çarşamba

MAVİ GÜL BROŞ



Bu sıralar içimden hiçbirşey yapmak gelmiyor. Sanırım Sonbaharın yavaş yavaş kendini göstermesinden etkilendim. Umuyorum yakında bu rahavetten kurtulurum.



Geçen haftalar da bloglarda dolaşırken kenarları mumda yakılarak yapılan çok hoş güller görmüştüm. Sonunda dün akşam denedim. Bu gülü broş yaptım. İlk yapışım olduğu için biraz acemilik çektim ama gerçekten yapması baya basitmiş. Farklı desende ve renkteki kumaşlardan tekrar denemeyi düşünüyorum. Organze kumaştan boy boy daireler kestim. Daha sonra kenarlarını mumda yaktım. Bu yaktıklarımı küçükten büyüğe sıralayıp ortasından diktim. Ortasına silikonla bir boncuk yapıştırdım. Arkasına da broş aparatı silikonladım. Yapması toplam 10 dakika falan sürdü.
Ben sonucu beğendim.
Siz ne dersiniz ?

1 yorum:

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers