pinterest

1 Mart 2010 Pazartesi

CONVERSE PATİK



Ne zamandır örgü blogların da converse patikleri görüyordum. Bir vakit bulup örmek istiyordum. Sonunda vakit buldum ve ördüm. Şimdilik 2 çift patik ördüm. Fakat daha 2-3 çift daha öreceğim. Örmesi çok zevkli.

Tarifini detaylı bir şekilde anlatan bucanni'nin blogundan aldım. Gayet detaylı anlattığından örerken hiç zorlanmadım. Sadece ipim biraz kalın olduğundan ilk ördüğüm biraz büyük oldu. Sonra sayılarını azaltarak örünce tam oldu.



Bu iki çift patiğin biri yeni doğum yapan kuzenime gitti. Diğeri ise Didem'in kızı Derin'e gidecek.
Güle güle kullansınlar...
Bu arada bir tanesini de Haziran ayında doğacak olan ikinci oğlum için öreceğim. Kırmızı renk bu patiklere çok yakışmış o yüzden hep kırmızı örüyorum. Denemek isteyenlere tavsiye ederim...

5 yorum:

  1. ay ay sevsinler pek şirin olmuş

    YanıtlaSil
  2. Zeynepçim ellerine sağlık çok güzeller içini dolduracak ayakla daha da güzelleşecek inşallah

    YanıtlaSil
  3. ay bayıldım Zeyneep, Derin ve ben çok teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  4. Didemcim,
    Güle güle, mutlu günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık,evet kırmızı converseler çok güzel oluyor:)

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers