pinterest

14 Mayıs 2012 Pazartesi

ANNELER GÜNÜ VE JELİBON BULUŞMASI


ANA BAŞA TAÇ İMİŞ,
HER DERDE İLAÇ İMİŞ,
BİR EVLAT PİR OLSA DA,
ANAYA MUHTAÇ İMİŞ.

Merhaba,



Tüm annelerimizin anneler gününü kutluyorum. Jelibon ailesi de anneler günü için blog yazarlarına bir kahvaltı düzenlemiş. Geçen cumartesi sabahı İstinye Doru restaurantta toplandık. Gerçekten çok güzel hazırlanmışlardı.


Ben küçük oğlumla gittim. Fakat orda Burak kulak ağrısı çekmeye başlayınca yarım bırakmak zorunda kaldım. Sabah hiçbirşeyi yoktu. Sanırım 2 yaş azı dişi çıkıyor ve onunla ilgili bir kulak ağrısı başladı.



Etkinliğin sonuna kadar kalamadığım için çok üzüldüm. Keşke kalabilseydim fakat biz anneler için çocuklarımız herşeyden değerlidir. Eve gelip bir kaşık şurup verip Burağı uyuttum ve uyandığında iyiydi. Jelibona bu etkinlik için çok teşekkür ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers