pinterest

1 Ocak 2013 Salı

YENİ YIL

Merhaba,



Öncelikle yeni yılın herkese sağlık, mutluluk, huzur ve başarı getirmesini dilerim. Bu yılbaşında ailecek bizim evde toplandık. Yorucu olmasına rağmen çok güzel bir yılbaşı geçirdik.  Bu yıl mezelere ağırlık verdim 8 çeşit meze yaptım. Nerdeyse tüm günüm meze yaparak geçti.




Ana  yemek olarak etli güveç ve kestaneli pilav yaptım. Güveç çok lezzetliydi. Yılbaşı yemeği olarak hindiye alternatif oldu. Mezelerime geçecek olursak:

Yoğurt soslu Brokoli


Fasülye Turşusu kavurması
Cevizli Kabaklı meze (tarifi burdan)


Köz Biber Sarması ve Pırasalı meze (tarifi birsenin mutfağından)


Yılbaşı Kurabiyeleri
Çocuk Kurabiyeleri :))


 

Ayrıca yılbaşından bir gün önce Pınar Beyaz'dan ve Çocuklar gülsün diye'den hediyelerim geldi. Onlarada çok teşekkür ediyorum. Başarılı yıllar diliyorum.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers