pinterest

25 Mayıs 2009 Pazartesi

CARTE D'OR ÇORLU FABRİKA GEZİSİ



İlk önce Carte d'OR 'a ve emeği geçen herkese çok çok teşekkür etmek istiyorum. Harika bir cumartesi geçirdik. Geçen hafta Aylin Hanım'dan aldığım davet beni çok sevindirmişti. Hemen kabul etmiştim. Cumartesi sabahı 9'da eşim,oğlum ve ben Kadıköyden kalkan servise bindik. Otobüs nerdeyse doluydu. Ben ilk defa katıldığım için kimseyi tanımıyordum. Sakin bir yolculuktan sonra 11 gibi fabrika ya vardık. Organizasyon çok iyiydi. Önce yorgunluk atmak için çay kahve ikram ettiler. Blogcular o arada biraz kaynaştık. Daha sonra Canan Hanım( Carte d'OR ürün müdürü) ve Hakkı bey(Vardiye şefi) bize dondurma hakkında bilgiler verdi. Daha sonra 3 gruba(Vanilya grubu, çikolata grubu ve fıstık grubu) ayrıldık ve fabrika gezisi için tulumlarımızı giydik. Bu giyinme sırasında oğlum baya mızıldandı. Büyükler beyaz tulum giyerken çocuklara da beyaz önlük verdiler. Galoşlar,boneler hijyene baya dikkat ediliyordu.


Fabrika inanılmazdı. Robotlar, bantlar, tüneller her yer çok sistematikti. Bantlar da Magnum, Max, Carte D'or üretiliyordu. Fabrika gezisinin sonuna doğru çeşmesinden yeni akmış dondurmalardan tatdık. Harikaydı.


Fabrika çıkışı bahçede bize çok güzel bir piknik hazırlamışlardı. Etler,salatalar, meyveler,dondurmalar ve bir sürü şey...




Saat 3 e yaklaştığında servislerimiz kalkmaya başlamıştı. Herkesle olmasa da bir kaç blogcu arkadaşımla tanışmanın sevincini yaşıyordum. Otobüslere bindiğimizde bizi bir süpriz bekliyordu. Koltuklarımıza hediyeler bırakılmıştı. Hediyeler bununla da bitmiyordu. Kadıköy de otobüsten inerken hepimize birer paket verdiler içinde dondurmalar vardı.





Harika bir gün geçirdik. Carte D'or tekrar tekrar teşekkür etmek istiyorum...

Daha detaylı bilgi için:


Tüm katılımcılarla veda fotoğrafımız....

7 yorum:

  1. Seninle tanışmak da çok güzeldi canım. Tekrar karşılaşmak dileklerimle...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir gezi olmuş.Bizde katılmak istesek bir dahaki toplantıya ne yapmamız lazım ??

    YanıtlaSil
  3. Evet asumancım gerçekten harika bir geziydi.
    Yeni geziler için
    http://www.dondurmaliblog.blogspot.com/ adresinden yetkililere ulaşabilirsin.

    YanıtlaSil
  4. zeynepcim bende senle tanıştıgıma çok memnun oldum
    inş. görüşürüz
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  5. Zeynep'ciğim merhaba, sana hediye gönderecek olan arkadaşa mail attım, cevap bekliyorum. gelince seni de bilgilendiririm canım, sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Zeynepcim gezi çok güzelmiş gerçekten fotoğraflardan da belli oluyor:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Güzel geziydi gerçekten. Hem bilgilendik hem eğlendik. Waffle da şahane olmuş , çok severim eline sağlık.

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers