pinterest

20 Mayıs 2009 Çarşamba

ÇAYLI, KAKAOLU KEK



Merhaba,

4 gündür İstanbul dışındaydım. Samsun'a, Ordu'ya, Perşembe Yaylasına gittik. Bugün geldim. aslında baya yorgunum ama hemen size birşeyler yazayım istedim. Bu keki seyahatten önce yaptım. Ordu daki eşimin anneannesine götürdüm. Ayrıca 19 mayısı da Samsun da kutladık. Gösteriler çok güzeldi. Bandırma vapurunu da gezdik. Güzel bir 19 mayıs oldu bizim için. Tarifime gelince;




Malzemeler:


3 yumurta


1.5 su bardağı şeker


3/4 su bardağı sıvıyağ


1 su bardağı çay (sadece soğumuş dem)


2 Yemek kaşığı Kakao


1 Tatlı kaşığı tarçın


1 paket Kabartma tozu


Yapılışı:

3 yumurta ve 1.5 bardak şeker mikserle hızlı devirde 4 dakika çırpılır. Çay ve yağ eklenerek tekrar karıştırılır. Ayrı bir kapta un, kakao, tarçın ve kabartma tozu elenerek karıştırılır. Unlu karışım yumurtalı karışıma eklenir ve karıştırılır. Silikon muffin kalıbına 2/3 dolacak şekilde paylaştırılır. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında 30-40 dakika pişirilir. Ben çiçeklerin ortasına arjantin şekeri koyarak süsleyip servis yaptım. sizin kalıbınıza uygunsa sizde koyabilirsiniz.

Afiyet olsun.


3 yorum:

  1. Hoşgeldin o zaman Zeynepçim.Ellerine sağlık pek güzel görünüyorlar.19 Mayıs ta Samsun da olman da çok güzel bir olay ne mutlu

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim.
    Bu arada cumartesi görüşmek ve tanışmak üzere, bende çorluya Carte D'or 'un fabrika gezisine geliyorum. :-)

    YanıtlaSil
  3. http://belguzaranne.blogspot.com26 Mayıs 2009 15:58

    merhaba kek çok guzel görünuyor

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers