pinterest

3 Haziran 2009 Çarşamba

1.HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ




Sonunda sevgili Baharın düzenlediği 1.Hediyeleşme etkinliği hediyelerim geldi. Öznur isimli bir blogcu arkadaştan gelmiş. Fakat hediyenin içinde yazılı bir not falan olmadığından bu arkadaşın blogunu bulamadım. Bir de hediyem kargozede olmuş. Kırılan parçalar var. Napalım kısmet böyleymiş.

Blogunu bulamadığımdan burdan Öznura hediyeler için teşekkür ederim...
Ayrıca Bahara da bu etkinlik için teşekkür ederim. Bu etkinlik kapsamın da ben de sevgili Gonca'ya hediye yollamıştım.

1 yorum:

  1. Merhaba Zeynep,
    Ben Öznur.
    Öncelikle gecikmeden dolayı özür dilerin.
    İkinci olarakta not yazmıştım ama kargonun içine koymayı unutmuşum ne yazık ki :(
    Ve son olarakta hediyenin kırılmasına çok üzüldüm. Hepsi için toptan özür dilerim, kusura bakma.

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers