pinterest

18 Haziran 2009 Perşembe

HELLİMLİ SALATA



Yaz geldi artık. Bizim evde salatalar artmaya başladı bile. Ben yeşilliğe bayılırım ,eşimde çok sever. Oğlum da salatayı sever ama peyniri sevmez. Nedendir bilmiyorum oğlum peynir ve yoğurt yemiyor. Süt içiyor ama peyniri ağzına sürmez. Bu salata da beni en çok şaşırtan doruk oldu. Çünkü iki dilim hellimi yedi. kızardığındanmıdır bilmem. Ama çok sevdi, o yüzden artık bol bol hellim pişiricez galiba...

Malzemeler:

1 demet Lolorosso (Kırmızı akdeniz kıvırcığı)

2-3 adet çengelköy salatası

2-3 adet Domates

Yarım demet roka

4 dilim hellim

zeytinyağı

tuz

limon

İsterseniz taze soğan, mısır gibi malzemeler ekleyebilirsiniz.



Yapılışı:

Elektrikli ızgara ısınırken tüm yeşillikler yıkanır sirkeli suda bekletilir. Izgara ısınınca hellimler pişmeye konur. Bu esnada kalan malzemeler doğranır. Üzerine zeytinyağı,tuz limon ilave edilip çokezmeden hafifçe karıştırılır. Pişen hellimler üzerine konarak sıcak sıcak servis edilir.


Afiyet olsun...

2 yorum:

  1. Zeynepçim ellerine sağlık Bu arada Doruk da ağzının tadını biliyor hellim yenmezmi
    Ben geçen gün hellimli makarna yaptım çok güzel oldu size afiyet olsun

    YanıtlaSil
  2. Benim de favorimdir hellimli salata. Oğluun yemesine de çok sevindim. Yarın ekleyeceğim peynirli salataya bir bak onu da yer sanırım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers