pinterest

1 Nisan 2009 Çarşamba

ANANASLI PASTA



29 Mart Doğum Günü Pastam

Bu benim yaptığım 3. şeker hamurlu pasta. Son 3 aydır şeker hamurlu pastalara merak saldım.

Tarifine gelince:

Pandispanyasını, hünerli bayanların nişastalı kakaolu pandispanya tarifi ni kullanarak yaptım. Fakat 24 cm lik kalıp için o tarifin 1.5 katını yaptım ki rahatça 3 e bölebileyim. Bir gün önceden yaptığım pandispanyayı önce 3 kata ayırdım. 1 kutu Ananas konservesinin suyuyla pandispanyanın katlarını ıslattım. Ananasları küp küp doğradım. İlk katı ananas suyuyla ıslattıktan sonra pastacı kreması koydum üzerine damla çikolata ve ananasları dizip ikinci kata geçtim. aynı şekilde ikinci kattan sonra 3. katı koydum. Bu katıda ıslatıp kremayla sıvadım ve buzdolabına kaldırdım. Bu arada şeker hamurumu yoğurup yumuşattım ve oğlumla birlikte süsledik. Pastamız hazır, tadıda harika olmuştu....

2 yorum:

  1. Merhaba,

    yemekgezegeni'ne üye olmayı kabul etmenizle birlikte mail adresinize
    sitemizin banner kodu gönderilmiş, ve üyeliğinizin tamamlanması,
    içeriklerinizin yemekgezegeni'nde görüntülenmesi için banner kodunu
    sayfanıza eklemeniz beklenmektedir.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Zeynep;
    Öncelikle blogun hayırlı olsun.
    Hep güzel paylaşımlar yaşamanı dilerim.
    Pastanda çok şık duruyor, ellerine sağlık.

    Harf kalıbını pasta malzemeleri satan dükkanlardan alabilirsin. Pastamalzemeleri.com da yada eminönündeki dükkanlarda bulunuyor.
    Şimdiden kolay gelsin sana yapacağın kurabiyelerde :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers