pinterest

2 Nisan 2009 Perşembe

PERDE BONCUKLARI







4 ay önce yeni evimize taşındık. Salona şimdilerde çok moda olan ip perdelerden yaptırdım. Sonrasında aklımda hep aralarına boncuk takmak vardı ama bir türlü fırsat bulamamıştım. 2 hafta önce güneşin yüzünü gösterdiği ilk cumartesi günü annem,eşim ve oğlumla Eminönü'ne gittik. Marputçular hanı çoğunuz bilirsiniz sanırım. Binbirçeşit boncukların ve takı malzemelerinin satıldığı handır. Perde boncuğu diyince zaten biliyor satıcılar. Marputçularda kilosu 25 lira fakat diğer semtlerde 50 lira falan. Orda boncukları iyice inceleyip bi kombin yaptım. Bir sürü boncukla eve döndüm. İlk sırayı dizmek biraz uzun sürdü. Çünkü Yaklaşık 3 metre misinaya ölçüp ayarlamak gerekiyordu. İlkini dizdikten sonra perdelerin sonuna takılan stoplar vardır onlardan birine bağlayıp astım. Daha sonrakiler daha kolaydı, sırası belliydi artık. Bir dizisini dizmek 1 saat falan sürüyor ama sonunda asıpta bakınca tüm yorgunluğu geçiyor insanın. Dün akşam sonuncuyuda dizip bitirince hemen resmini çektim.



Evdeki küçük bir değişiklik bile insanın içini ferahlatıyor.



Herkese ferah günler dilerim.....



3 yorum:

  1. ne güzel olmuş.eline sağlık.babamında marputcularda mağazamız var.Güzey bijuteri görmüşsündür belki..bende öğreneyimde böle şeyler yapsam ii olur :)
    tekrar eline sağlık çok güzel olmuş.bu ip perdelerden koştaşta görmüştüm.ama böle kesik kesik tül gibi.seninkiler daha kaliteli gibi..

    YanıtlaSil
  2. Meloş,
    Yatak odama bende koçtaştan aldım ama bunu perdeciden aldım. Daha kaliteli ve simli bu yüzden parlak boncuklarla çok hoş durdular. Yakında yatak odamada bu boncuklardan yapıcam. İnşallah onlarıda buraya koyarım. Sizede tavsiye ederim. hem çok vakit almıyorlar hemde farklı duruyorlar...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ben de çok beğendim, inşallah birgün benim de evim olur da bana da böyle zevkli uğraşlar çıkar... marpuççulara bayılıyorum,küçüklüğümden beri hep giderim takı toka almak için, açıkçası kendim yapmayı sevmediğim için boncuklara bakmamıştım ama bakıcam artık =)
    renkler de çok uyumlu olmuş, dizimi de çok güzel,ellerine sağlık şekerim!

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers