pinterest

3 Nisan 2009 Cuma

PAZAR FİLESİNE DÖNÜŞ


Pazar filesine dönüş blogunu 2 hafta önce gördüm ve çok sevindim. Benim gibi poşetlerden sıkılan ve bıkan insanları görmek beni mutlu etti. Biraz araştırdıktan sonra bende bir file örmeye karar verdim ve başladım. Fakat daha yeni bitirdiğim için henüz alış-verişe çıkamadım. Hem evde ördüklerimden artan iplikleri değerlendirmiş oldum hem de yeni bir filem oldu. Haftasonu ilk kez kullanacağım. Ne kadar kullanışlı olduğunu tekrar yazarım sizlere...
Bir poşetin 400 yıl yok olmadığını düşününce herkesin artık file ya da bez çanta kullanmasının ne kadar önemli olduğunu kavrayabiliriz.
Daha az poşet kullandığımız günler dilerim...


Bu da alışveriş dönüşü....

2 yorum:

  1. Nasil ordugunu anlatabilir misin? Uzun zamandir kongre/trade show vs gibi yerlerde verilmis cantalari kullaniyorum ama fileyi yaninda tasimak daha kolay. Evde de bayagi bir kalmis ip var... ;)

    YanıtlaSil
  2. Tabiki anlatırım.
    Elimizdeki ipliğe uygun kalın bir tığla 10 zincir örüp bir halka yaparak başlıyoruz. Sonraki sırada 2 zincir örüp 2li trabzan yaparak batıyoruz.daha sonraki sıralarda 5 zincir örüp 2li trabzan yaparak alttaki halkaların ortasına batıyoruz. Bu işlemi sürekli halka sayısını arttırarak yapıyoruz. Filemizin taban genişliğine ulaşınca artık arttırmadan devam ediyoruz. İstediğimiz yüksekliğe gelince kesiyoruz. Sap olarak ben ilk önce kurdela kullanmıştım. Fakat 2-3 kez kullandıktan sonra sarktığını farkedince kurdelayı çıkarıp sık iğneden sap ördüm. O sap daha kullanışlı oldu. İsterseniz son sapın da resmini çekip ekleyebilirim.
    Kolay Gelsin...

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers