pinterest

7 Nisan 2009 Salı

PONPON İPTEN ATKI



Bu kış ponpon ipler çok modaydı. Ben biraz geç kaldım örmek için ama sonunda kırmızı atkımı ördüm. Daha önce şişle örmüştüm. Şimdi tığla ördüm. Tığla örülen daha kolaymış. 15 dakika da bitti.


2 zincir çekip başladım. 3 ponpon bırakıp tekrar 2 zincir çektim.




Atkımı örmeye başladıktan 10 dakika sonraki durumu böyleydi. 15 dakikanın sonunda yeni bir atkım vardı. :-))))

Bu morlu atkıyı da daha önce şişle örmüştüm. Şişle örüldüğünde de atkının bitmesi 2 saat sürüyor.

2 yorum:

  1. Canım bu atkının beyazını bir arkadaşım elleri ile örüp bana hediye etti koca kış kıyıp da takamadım.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bence havalar iyice ısınmadan takın. Çünkü çok şık duruyor...:-)))

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers