pinterest

20 Nisan 2009 Pazartesi

EMİRGAN'DA PİKNİK




12-19 Nisan arasında Büyükşehir Belediyesinin Lale festivali vardı. Bende çiçekleri çok severim. Bu göz şenliğini kaçırmamak için dün ailecek Emirgana gittik. Çok kalabalıktı. Ama laleler harikaydı. İstanbul da yaşayanlar için kaçırılmaması gereken bir göz şenliği. Nisan ayı lale mevsimi olduğundan bu ay bitmeden mutlaka gidin derim.



Biz giderken Kahvaltı yapıp öğleden sonra dönmeyi planlıyorduk. Ama orayı görünce çocuklar dönmek istemedi, akşama kadar ordaydık. Kahvaltıya gidiyoruz diye çok fazla bişey de yapmamıştık. Ben taze hindistan cevizli kek yaptım. Annem de Kıymalı börek yaptı. Yanında da kahvaltılık çeşitler götürmüştük. Ama bize bu kadarı da yetti.




Lalelerle Mevlana çizmişler. Burdan çok iyi anlaşılmıyor. Gerçeği çok hoş olmuş.

3 yorum:

  1. ben tarabyada oturduğum için sık giderim fakat bu sene gidemedim daha doğrusu dün gitmeye niyetlendim fakat rahatsızlandık kızım ve ben enfeksiyon kapmışız meyvalardan sanırım.inşallah iyileşir iyileşmez bende gidicem.şenlikleri bu sene kaçırdım ama olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun, İyileşince gidin mutlaka laleler hala çok güzel, insanın içi açılıyor ve ferahlıyor...

    YanıtlaSil
  3. Gözlerimize bir renk cümbüşü sundun.üper bir görüntü.Bu arada kek de çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

DORUK

Lilypie Kids Birthday tickers

BURAK

Lilypie Fifth Birthday tickers